Szukasz sprawdzonego merytorycznie, interaktywnego materiału do nauki przy użyciu tablicy multimedialnej? Multimedialne Pracownie Przedmiotowe to doskonały pomysł na ciekawą lekcję opartą o zgodne z podstawą programową zasoby, które zostały wypełnione zróżnicowanymi ćwiczeniami, symulacjami, filmami oraz grami edukacyjnymi!
W programach z serii MPP materiał lekcyjny został podzielony na trzy typy lekcji:
Lekcja typu „Powtórz wiedzę” zawiera mnóstwo informacji, multimediów związanych z danym zagadnieniem oraz pojedyncze ćwiczenia – to doskonały sposób na zdobycie wiedzy lub powtórzenie materiału,
Lekcja typu „Sprawdź się” to przede wszystkim różnorodne ćwiczenia interaktywne oraz multimedia, które dodatkowo wzbogacono o system inteligentnych informacji zwrotnych, które w przypadku błędnych odpowiedzi naprowadzają na właściwe rozwiązanie,
Lekcja „Czas na test” to sprawdzian wiedzy użytkowników.
Pełna wersja programów z serii MPP to nawet kilkadziesiąt tematów pokrywających około 75% podstawy programowej z danego przedmiotu, a także dodatkowe zasoby stworzone z myślą o wspólnej pracy przy tablicach interaktywnych. Są to: gry edukacyjne np. memo i quizy, „Tablice wiedzy”, a także kilkanaście interaktywnych plansz, które funkcjonują pod nazwą „Razem do tablicy!”.
Zasoby „Razem do tablicy!” to narzędzia, które pozwalają łatwo i efektywnie przeprowadzić pracę grupową w klasie – przy pomocy burzy mózgów, analiz, sondaży, rozpisywania procesów badawczych i innych metod aktywizujących uczniów do wspólnej pracy przy pomocy nowoczesnych technologii.
Wersja demo MPP Chemia to zaledwie 3 lekcje z 33 dostępnych w pełnej wersji programu. Więcej informacji i spis opracowanych tematów znajdziesz tutaj.
Poradnik dla użykowników platformy Dzwonek.pl: https://www.dzwonek.pl/file/serve/4603555187261440
Wymagania techniczne niezbędne do prawidłowego działania zasobów edukacyjnych MPP opisane są w dokumentacji platformy Dzwonek.
\n \n \n \n kwasy,\n \n \n \n \n \n teoria Arrheniusa,\n \n \n \n \n \n wz\xc3\xb3r og\xc3\xb3lny kwas\xc3\xb3w,\n \n \n \n \n \n kwasy tlenowe,\n \n \n \n \n \n kwasy beztlenowe,\n \n \n \n \n \n budowa kwas\xc3\xb3w,\n \n \n \n \n \n nazewnictwo kwas\xc3\xb3w,\n \n \n \n \n \n wzory kwas\xc3\xb3w,\n \n \n \n \n \n otrzymywanie kwas\xc3\xb3w,\n \n \n \n \n \n w\xc5\x82a\xc5\x9bciwo\xc5\x9bci kwas\xc3\xb3w,\n \n \n \n \n \n zastosowanie kwas\xc3\xb3w,\n \n \n \n \n \n dysocjacja elektrolityczna,\n \n \n \n \n \n elektrolity,\n \n \n \n \n \n odczyn roztworu,\n \n \n \n \n \n skala pH,\n \n \n \n \n \n wska\xc5\xbaniki pH,\n \n \n \n \n \n kwa\xc5\x9bne opady,\n \n \n \n \n \n papierek wska\xc5\xbanikowy,\n \n \n \n \n \n oran\xc5\xbc metylowy,\n \n \n \n \n \n kwas solny,\n \n \n \n \n \n kwas chlorowodorowy,\n \n \n \n \n \n kwas siarkowodorowy,\n \n \n \n \n \n kwas siarkowy(VI),\n \n \n \n \n \n kwas siarkowy(IV),\n \n \n \n \n \n kwas azotowy(V),\n \n \n \n \n \n kwas w\xc4\x99glowy,\n \n \n \n \n \n kwas fosforowy(V)\n \n \n \n
\n